برگزاری کلاس طراحی تمرین توسط استاد رهنما مربی اسبق تیم ملی در گیلان

 

 

 

کلاس برگزاری علم و طراحی تمرین کاراته به مدرسی استاد مسعود راهنما در روز جمعه مورخ 93/2/5 در آکادمی کاراته ورزشگاه عضدی رشت با حضور مربیان و داوران استان گیلان تشکیل شد.
 کلاس فوق از ساعت 9/30 صبح آغاز و تا ساعت 13/30 ادامه داشت.در این کلاس آخرین متدهای علم طراحی و تمرین کاراته تدریس و به صورت عملی نیز انجام شد .
ضمنا در این کلاس جناب آقای مهندس امیر حسین علوی رییس هیت کاراته استان گیلان نیز حضور یافتند
امید است که با علم افرادی همچون استاد رهنما کاراته استان روز به روز پیشرفت کرده و مراحل ترقی را طی کند.
(ابراهیم دلسوزی)



تاريخ : برچسب:برگزاری کلاس علم طراحی و تمرین کاراته در گیلان, | | نویسنده : محسن باقری |

دعوت کمیته داوران فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران از اساتید حاج ابراهیم دلسوزی و حاج آریا من قویدل داوران بین المللی استان گیلان برای قضاوت در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا و کومیته نوجوانان , جوانان و زیر 21 سال و بزرگسالان پسران که روز سه شنبه آغاز می شود . برای داوران و قهرمانان گیلان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داریم

گفتنی است رقابتهای انتخابی تیم های ملی کاراته از ساعت 8 روز سه شنبه ( 2 اردیبهشت ) با قضاوت 15 داور برگزار خواهد شد.

براساس برنامه، روز سه شنبه از ساعت 8 صبح رقابتهای رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و کاتا و رقابتهای رده سنی بزرگسالان از ساعت 13 همان روز برگزار خواهد شد.

پیکارهای کاتا به صورت امتیازی بوده و پس از 2 دور مسابقه، دو نفر برتر از نظر امتیازی، راهی مسابقه پایانی خواهند شد.

در بخش کومیته نیز در صورت تساوی در مسابقه اول، دو بازیکن بعد از استراحتی کوتاه بار دیگر به مصاف هم می روند و در صورت تکرار تساوی، این بار " هانتی " نتیجه مسابقه را مشخص خواهد کرد.

از جانب

محسن باقری



جواد سلیمی /سمينار بين المللي آموزش و ارتقاي داوري كاراته با حضور "رافائل اورتگا" در اروميه برگزار خواهد شد

رییس هیئت كاراته استان آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای حضور در پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه 7 تیم خارجی از کره جنوبی، هنک کنگ، ترکیه، آذربايجان،ارمنستان،عراق و جمهوري نخجوان اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت خبری/ورزشی /رزمی اسپورت 9 به نقل از فدراسیون کاراته، به گفته جواد سلیمی این مسابقات از 17 الي 19 ارديبهشت ماه سالجاري در دو بخش کاتا و کومیته در تمامی رده های سنی و طبق قوانین فدراسیون جهانی در ورزشگاه شش هزار نفري الغدير اروميه برگزار خواهد شد.

رییس هیئت کاراته استان آذربایجان غربی در خصوص تیم های داخلی این مسابقات گفت: ما از کلیه استانها خواستیم تیم منتخب خود را در این رقابتها شرکت دهند، ضمن اینکه علاقمندیم تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال ضمن برگزاری اردوی خود در ارومیه، میهمان مسابقات ما باشند که باید ببینیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون با این امر موافقت می کنند یا نه.

رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته با اشاره به اينكه در كنار این رقابتها، سمينار بين المللي آموزش و ارتقاي داوري كاراته نيز در اروميه برگزار خواهد شد، افزود: اين دوره آموزشي از 15 و 17 ارديبشهت سالجاري با حضور "رافائل اورتگا"مدرس ارشد فدراسيون جهاني كاراته در اروميه برگزار مي شود.

گفتني است پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته با همكاري و مشاركت استانداري آذربايجان غربي، فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي، اداره كل ورزش و جوانان استان و هيئت كاراته استان در اروميه برگزار مي شود



تاريخ : برچسب:پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه 7 تیم خارجی, | | نویسنده : محسن باقری |

مسابقات انتخابی نفرات برتر تیم ملی کاراته/دو روز دیگر سالن کبکانیان

وزن کشی مسابقات انتخابی تیم های ملی کاراته در تمامی رده های سنی (نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و بزرگسالان) ازساعت 19 تا 21 دوشنبه (یکم اردیبهشت ماه) در سالن شهید کبکانیان صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت خبری/ورزشی/رزمی اسپورت 9، براساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقات، نفراتی که موفق به حضور درساعات یاد شده روز دوشنبه برای وزن کشی نشوند،این فرصت را دارند تا از ساعت 8 تا 9 صبح روز سه شنبه، پیش از آغاز مسابقه وزن کشی کنند.

رقابتهای انتخابی تیم های ملی کاراته از ساعت 8 روز سه شنبه ( 2 اردیبهشت ) با قضاوت 15 داور برگزار خواهد شد.

براساس برنامه، روز سه شنبه از ساعت 8 صبح رقابتهای رده های سنی نوجوانان، جوانان، زیر 21 سال و کاتا و رقابتهای رده سنی بزرگسالان از ساعت 13 همان روز برگزار خواهد شد.

پیکارهای کاتا به صورت امتیازی بوده و پس از 2 دور مسابقه، دو نفر برتر از نظر امتیازی، راهی مسابقه پایانی خواهند شد.

در بخش کومیته نیز در صورت تساوی در مسابقه اول، دو بازیکن بعد از استراحتی کوتاه بار دیگر به مصاف هم می روند و در صورت تکرار تساوی، این بار " هانتی " نتیجه مسابقه را مشخص خواهد کرد.

گفتنی است ورود علاقمندان به سالن برای تماشای این رقابتهای اعم از کلیه اساتید، کارشناسان، کاراته کاها و ... آزاد است.



تاريخ : برچسب:تقابل برترین کاراته کاران ایران برای پوشیدن پیراهن تیم ملی, | | نویسنده : محسن باقری |

برگزاری انتخابی تیم ملی کاراته اعزام به / اینچئون کره جنوبی و برمن آلمان

ملی پوشان بزرگسال کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در برمن آلمان کار خود را رسماً از دوم اردیبهشت ماه آغاز می کنند؛ مسابقاتی که بواسطه حضور همه سرمایه ها و ستاره های کاراته می تواند در بالاترین سطح برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9 , به نقل از فدراسیون کاراته رقابتهای انتخابی تیم ملی مردان کاراته در شرایطی سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود که در هر وزن چند مدعی و کاراته کای طراز اول حضور دارند.

برای خواندن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 



ادامه مطلب

حسين دهقان/از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي در سال جاری خبر داد

سرپرست سازمان ليگ کاراته از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي و در دو مرحله در سال 1393 خبر داد، اما در عین حال از کارشناسان خواست با پیشنهادات خود فدراسیون کاراته را در هر چه بهتر برگزار شدن این رقابتها یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9,حسين دهقان در گفت و گو با  فدراسيون کاراته از برگزاري ليگ هاي جوانه و آينده سازان به صورت منطقه اي در سال جاری خبر داد و گفت: سازمان ليگ در نظر دارد براي اينكه تيمهاي بيشتر و با هزينه كمتري در اين مسابقات حضور پيدا كنند، رقابتهای ليگ رده سنی پایه را به صورت منطقه اي برگزار كند.

برای خواندن بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



ادامه مطلب
 

دیدار رییس کمیته ملی المپیک افغانستان با مسولان فدراسیون کاراته ایران

نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان امروز (دوشنبه 25 فروردین ماه) با حضور در محل فدراسیون کاراته با رئیس و دبیر فدراسیون کاراته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری هنرهای رزمی اسپورت 9، به نقل از فدراسیون کاراته در این دیدار که با حضور تنی چند از مسئولان ورزشی افغانستان انجام گرفت، دو طرف بر گسترش همکاری دو جانبه تاکید کردند.

هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک افغانستان به دستاوردهای مهم ورزش این کشور در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت کشورش علاقمند است تفاهم نامه ای ورزشی را با فدراسیون های ورزشی ایران امضا کند.

وی همچنین از تغییرات و پیشرفت ورزشی این کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با کمک کشور جمهوری اسلامی ایران این پیشرفت ادامه پیدا کرده و همکاری های مثبتی نیز در این زمینه انجام شود.

هاشمی از علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته درخواست کمک و همکاری در زمینه برگزاری کلاس های داوری و مربیگری، برپایی اردوهای تدارکاتی و نیز انجام مسابقات کاراته در ایران کرد.

رئیس و دبیر فدراسیون کاراته نیز ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشور افغانستان آمادگی خود را در زمینه های ذکر شده اعلام کردند.



تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمادگی خود را در تهران برگزار می کند

sensei yousef ataei

sensei yousef ataei

 

تیم کاراته پیانگ مالزی اردوی آمدگی خود را در تهران برگزار می کند

تیم کاراته پیانگ مالزی با مریبگری یوسف عطایی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان 23 فروردین ماه برای برپایی اردوی 12 روزه در تهران به ایران می آید.

مربی تیم پیانگ مالزی در همین ارتباط اعلام کرد: تیم 10 نفره ای که متشکل از کادر فنی و بازیکنان زیر 21 سال مالزی است برای برپایی اردو به تهران سفر می کند.

وی افزود: برگزاری دو دیدار دوستانه و همچنین برپایی اردوی 12 روزه از برنامه های اصلی این اردو خواهد بود و تمرینات مشترکی را با تیم تهران در دو بخش مردان و زنان داریم.

قهرمان پیشین کاراته آسیا گفت: تیم پیانگ خود را برای مسابقات سوگما که از رقابتهای معتبر کشور مالزی است و حدود 45 روز دیگر برگزار می شود،آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه کاراته مالزی پیشرفت خوبی در سالهای اخیر داشته است، گفت: زمانی که علیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی مالزی بود این تیم پیشرفت خوبی کرد، اما پس از رفتن او افت محسوسی داشت و در حال حاضر هم مربی جدید این تیم برنامه های خوبی را ارائه داده که امیدوارم مالزی در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی را کسب کند.

این عضو اسبق تیم ملی کاراته درخصوص کاراته ایران گفت: ظهور ستاره در تمامی اوزان کاراته ایران در سالهای اخیر نشان داده که حرکتی رو به جلو داشته و علیرغم برخی تنش ها همچنان اقتدار خود را حفظ کرده و نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب می کند.

عطایی افزود: با نتایجی که در مسابقات مختلف بدست آمده مطمئناً تیم ایران در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی خواهد گرفت و امیدوارم با پیشرفت سریع و خوبی که داشته بتواند جایگاه اصلی خود را در آسیا و جهان پیدا کند و به حق خود برسد.



پرونده رقابتهای کاراته جام بوسفر با نایب قهرمانی تیم کومیته تیمی مردان و زنان ایران بسته شد

پایان دومین روز رقابتهای کاراته جام بوسفر ترکیه در بخش کومیته تیمی مردان با حضور 17 تیم و در بخش بانوان با حضور 11 تیم پیگیری شد، که در خاتمه این مسابقات تیم های مردان و زنان ایران به مقام با نایب قهرمانی دست یافتند.
تیم مردان ایران که تیم های آذربایجان و روسیه و ترکیه را که دو دوره عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه داشت، شکست داده بود، در دیدار پایانی به مصاف تیم آذربایجان الف رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید.در این دیدار حسین سمندر، ذبیح اله پورشیب و سعید احمدی به روی تاتامی رفتند.

در بخش بانوان هم تیم ایران برای رسیدن به فینال تیم های رومانی و صربستان را مغلوب کرده بود و در مبارزه فینال مقابل تیم میزبان 2 بر یک مغلوب شد و به مقام دومی دست یافت.
در این دیدار حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی به میدان رفتند.